18 Haziran 2006

Yaratıcılık kitlenmesi

Evet aynen bundan var bende.. Yok yani ekran bana bakıyo be ekrana bakıyorum. Her şeyi geçtim, daha şunları yazarken bile böyle bi kesiştik monitörle. Dikkatim mi kayıyor başka yerlere yoksa odaklanamıyor muyum yapıcağım işe, bilemedim yani.

Böyle oturupta yazayım dediğim tonla şey var ama bi başlayamadım daha. tembellik desen o da değil. aslında tembellik olabilir bilmiyorum, o da mümkün. Yine de asıl olay şu bilgisayarda bitiyo sanırım. dağa taşa vurmak lazım ki bünyeyi, kendime geleyim, restart atayım..

Aslında şu güne kadar oturup adam gibi birşeyler yazabildiğim tek zaman, yapacak başka işimin olmadığı zamanlardı. Bu okuldur, yolculuk işleridir fiziksel olarak olmasa da zihinsel olarak meşgul ediyo.

Bunları geçelim, bi kararsızlık ve dengesizlik durumu hakim. Eskiden ne güzel "budur" der geçerdim herşeye ama.. Neyse bi yollara vurayım da kendi mi.. Artık o zamanda bu yaratıcılık sorunu düzelmezse ancak dayak yiyerek kendime gelirim herhalde.

Edit: O da değilde, benim neden adam gibi bi fotografım yok?! avatar olarak koyacak bi foto bile bulamadım. Hayır gayet karizmatiğim (eheh.. :|) ama bir insan her fotoda mı maymun gibi çıkar kardeşim.

Hiç yorum yok: